logo

Meest recent

Facebook Watch, een nieuw videoplatform voor je videocontent?

14/09/2017

Facebook test in Amerika een eigen videoplatform: ‘Facebook Watch’. Hiermee wil het concurreren met Netflix, YouTube en tv. Want video is hot! Wat houdt Watch in voor je videocontent op Facebook?

Meer lezen >

Google wil adblockers stoppen door irritante ads aan te pakken

07/09/2017

Het gebruik van adblockers is behoorlijk toegenomen. Vervelend voor Google en de online adverteerders. Daarom onderzocht het bedrijf waarom internetgebruikers ze installeren en hoe dit voorkomen kan worden. Het doel? Positieve advertentie-ervaringen.

Meer lezen >

Binnenkort ook ads in Facebook Messenger

31/08/2017

Half juli kon je het overal in de kranten lezen: er komen advertenties in Facebook Messenger. In januari werd het al getest in Australië en Thailand, stilaan rolt het ook voor andere landen uit. Hoe werkt het en wat zijn de voordelen voor ons, adverteerders?

Meer lezen >

Meta description, nu nog belangrijker voor Google zoekresultaten

06/07/2017


Recent werd DMOZ stopgezet. Dit heeft voor een stuk invloed op de fragmenten voor zoekresultaten in Google Search. Wat zijn de gevolgen hiervan? En hoe spelen meta description tags hier een rol in? Ontdek het samen met onze optimalisatietips.

Meer lezen >